Viva the brand

Et moderne brand til en kulturel by

Viva repræsenterer en helt ny holdning til shopping, miljø og kvalitet. Med fremtidens forbrugsadfærd og mediebrug i fokus skal kommunikationen pege fremad uden at glemme, hvad der virker. Vi skal sikre os et unikt brand, der er åbent for dialog og præget af transparens. I hele sin personlighed skal Viva Odense være inkluderende og relevant i sin måde at skabe opmærksomhed og genkendelighed på.

Vores udtryk

Viva Odense er ikke et citycenter i traditionel forstand. Vi er ikke forstad, men by. Vi er ikke traditionelle, men moderne. Vi er ikke indkøb, men shopping. Derfor holder vi et moderne og lidt artistisk udtryk i vores univers, som tillige underbygger Odenses position som kulturelt kraftcenter på Fyn.

Selv om man ikke helt præcis er med på, at Viva er spansk for ’længe leve!’, så har man en fornemmelse af, at det er et ord fyldt med glæde. Viva signalerer i sagens natur liv, glæde, begejstring og positivitet. På sigt vil vi gerne opnå, at Viva Odense betragtes som begejstret, fremsynet, imødekommende, inkluderende og med format.